• Εισάγετε τον όρο αναζήτησης (π.χ. Stayman) ώστε να εμφανιστούν τα αντίστοιχα θέματα
  • D.O.N.T.

    Το κύριο χαρακτηριστικό της μεθόδου (ακρωνύμιο του Disturb Opponent No Trump) είναι ο καθαρά παρεμποδιστικός ρόλος της που βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στην κατανομή και όχι σε αξίες από ονέρ. Μετά από άνοιγμα 1ΝΤ του αντιπάλου:


    o 2♣: Σπαθιά και κάποιο ανώτερο χρώμα (55+) 
    o 2♦: Καρά και ένα μαζέρ 
    o 2♥: Τα μαζέρ 
    o 2♠: Πίκες (6φυλλο, πιο αδύνατο από double+2♠) 
    o 2ΝΤ: Τα μινέρ 
    o Double: Μονοχρωμία (6φυλλο+). Ο απαντών, με αδύνατο χέρι, αγοράζει 2♣ (relay) περιμένοντας να ακούσει το χρώμα του συμπαίκτη του [αγορά με άλμα μετά τα 2♣ δείχνει 6φυλλο και αξίες ανοίγματος (non forcing)]. Αγορά διαφορετική από τα 2♣ δείχνει καλό 6φυλλο. Με 15+ π., το double μπορεί να μετατραπεί σε τιμωρίας                                                                             






                                                                               
                                                                           ♥       ♥
                                                                      ♥ ♠ ♦               
                                                                   ♥ ♠  ♣        ♣     ♦                 
                                                          ♥ ♠    ♦ ♣    ♥ ♠        ♣ ♥ ♠     
                                                      ♦   ♦  ♣ ♥ ♠    ♦ ♣            ♥                        ♣ ♥      
                                                               ♦  ♠ ♦ ♣ ♥ ♠       
                                                                    ♣     ♥ ♠           ♥        ♥ ♠           
                                                                ♣ ♥ ♠     ♦ ♣        
                                                                                    ♣

                                                   



    Days
    Hours
    Minutes
    Seconds
    Μέχρι το Διασυλλογικό Πρωτάθλημα

    Μπριτζ