• Εισάγετε τον όρο αναζήτησης (π.χ. Stayman) ώστε να εμφανιστούν τα αντίστοιχα θέματα
  • Criss-Cross Squeeze


    Criss-Cross Squeeze
    To Criss-Cross Squeeze είναι μία ακόμα παραλλαγή του απλού σκουίζ, στην οποία και οι δύο απειλές είναι μπλοκαρισμένες. Το φύλλο όμως που μπλοκάρει το ένα χρώμα προσφέρει την είσοδο στο χέρι ώστε να εισπραχθεί η απειλή στο δεύτερο. Ξεμπλοκάροντας με την σωστή σειρά, ο εκτελεστής μπορεί να μετράρει την μία απειλή. Προϋπόθεση είναι να έχει μετρήσει σωστά το χέρι μέχρι την κρίσιμη στιγμή.

    Παραδείγματα (σε όλα τα επόμενα ο εκτελεστής έχει ήδη διορθώσει το μέτρημα (rectification), δηλαδή έχει δώσει όλες τις λεβέ που επρόκειτο να χάσει και προσπαθεί να κερδίσει όλες όσες έχουν μείνει). Το υπογραμμισμένο φύλλο είναι το squeeze card:
    1
    6


    2
    106


    3
    -

    Α
    K
    J6
    J10
    -
    Q
    -
    4
    A
        Β    
    10
    53
         Β    
    J4
    -
         Β    
    -
    Κ3
    Δ       Α
    76
    63
    Δ        Α
    J9
    543
    Δ         Α
    Q10
    Q3

    5
    -

    -
    5

    -
    -
        Ν
    -
    -
         Ν
    -
    -
         Ν
    KJ

    J


    A


    -

    Q8
    105
    A
    K
    10
    -
    Q65

    1.     Οι απειλές είναι ο J και η Q. Στον J η Δ σκουιζάρεται: αν πετάξει κούπα, τότε ο Ν θα εισπράξει τον Α και θα ανέβει με τον Κ για να κάνει την Q. Αν αντίθετα πετάξει καρό, τότε θα εισπράξει τον Κ και θα κατέβει με τον Α για να κάνει και τον J

    2.     Οι απειλές είναι τα δύο δεκάρια στα μαζέρ. Όταν παίζεται το 10 η Α δεν έχει ελπίδα: αν πετάξει πίκα, ο Ν θα τραβήξει τον Α και θα κατέβει με τον Κ για να κάνει το 10. Αν προτιμήσει κούπα, ο Ν θα κατέβει στον Κ και μετά θα ανέβει με τον Α για να κάνει και το 10. Το θέμα είναι ότι αν δεν γνωρίζει πού βρίσκονται οι δύο βαλέδες, και οι αντίπαλοι ακολουθήσουν με διαφορετικά χρώματα στο 10 (πχ η Δ κούπα και η Α πίκα), τότε θα πρέπει να μαντέψει ποιος από τους δύο αμυνόμενους σκουιζάρεται ώστε να ξεμπλοκάρει το σωστό χρώμα

    3.     Οι απειλές είναι ο J και η Q. Στην Q η Α έχει πρόβλημα: αν διώξει σπαθί, ο Ν θα τραβήξει τον Α και αφού ανέβει με τον Α θα κάνει και την Q. Αν διώξει κούπα, θα ανέβει με τον Α και στην συνέχεια θα κατέβει με τον Α για να κάνει και τον J






                                                              
                                                         ♥       ♥
                                                      ♥ ♠ ♦               
                                          ♥ ♠  ♣        ♣     ♦                 
     
                                 ♥ ♠    ♦ ♣    ♥ ♠        ♣ ♥ ♠     
                                ♦   ♦  ♣ ♥ ♠    ♦ ♣            ♥                        ♣ ♥      
                                           ♦                 ♦  ♠ ♦ ♣ ♥ ♠       
                                       ♣     ♥ ♠           ♥        ♥ ♠           
                                               ♣ ♥ ♠     ♦ ♣        
                                                                                    ♣

                                                  
     

    Days
    Hours
    Minutes
    Seconds
    Μέχρι το Διασυλλογικό Πρωτάθλημα

    Μπριτζ