• Εισάγετε τον όρο αναζήτησης (π.χ. Stayman) ώστε να εμφανιστούν τα αντίστοιχα θέματα
  • Από το ¨Θηριοτροφείο" του Victor Mollo







    Σας θυμίζουν κανέναν;
    Οι ατάκες των χαρακτήρων του Victor Mollo είναι διαχρονικές και συνυφασμένες με το παιχνίδι:




    Hideous Hog (To Ειδεχθές Γουρούνι):
    - "12 σίγουρες λεβέ συν ο συμπαίκτης μου ίσον 11"
    - "Είμαι τόσο καλός ώστε το μόνο που χρειάζομαι είναι ένας συμπαίκτης που να μπορεί να ξεχωρίζει το ένα χρώμα από το άλλο"
    - "Παίζει τόσο άσχημα που παραδέχεται το λάθος του πριν ακόμα το κάνει"
    - "Είμαι τόσο καλός ώστε κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το δικαίωμα μου να γίνομαι αγενής"
    - "Πρόκειται για εξωφρενική απειθαρχία! Πώς τολμάς να αγοράζεις ΧΑ και να εκτελείς εσύ;"
    - "Τι άδικη που είναι η φύση. Γίνομαι μορ πάνω από 1 στις 10. Τι απίστευτη σπατάλη του ταλέντου μου!"
    - "Πιθανότητες, κανόνες, συμβάσεις και συστήματα, όλα έχουν πάρει την θέση της λογικής. Για αυτό και είναι τόσο δημοφιλή"



    Rueful Rabbit (Το Αξιοθρήνητο Κουνέλι):
    -"Μερικοί εκτελεστές συναντάνε κάποιες δυσκολίες όταν πρέπει να μετρήσουν την κατανομή των αντιπάλων. Εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με το χέρι του μορ"

    Karapet (Ο αιώνιος γκαντέμης):
    -"Είμαι τόσο άτυχος, που σε όλη μου την ζωή, κανείς από τους αντιπάλους μου δεν έχει κάνει ποτέ ρενόνς εναντίον μου"
    -"Περιμένω πάντα το χειρότερο δυνατό σενάριο στο παιχνίδι και σπάνια διαψεύδομαι"

    T Toucan (Μαζέτας):
    -"Αν δουλέψω πάρα πολύ σκληρά, υπάρχει μία περίπτωση να φτάσω στην μετριότητα"

    Rueful Rabbit: Τι ξεσκαρταρίσματα θες να παίξουμε; Φυσικά, μονά-ζυγά ή Lavinthal;
    T Toucan: Ας τα παίξουμε όλα








    Days
    Hours
    Minutes
    Seconds
    Μέχρι το Διασυλλογικό Πρωτάθλημα

    Μπριτζ